träna

Måndagar, alltid lika korta skoldagar och det tackar man verkligen inte nej till! idag var planerna att träna step på sportlife. men eftersom att jag inte kunde boka in mig eller så förstod jag inte hur man skulle göra? men trotts att det inte gick så trallade jag dit i alla fall och körde bara kondition på gymmet. Sen så satte en härligt bastu stund bra. Är man halv finne så måste man bevisa det!

Mitt veckokort går ut på onsdag. så jag funderar på om jag ska träna imon på håltimman och på onsdag efter att jag skular klockan 11. Jag måste ändå stanna kvar i skolan eftersom att jag ska göra omprov klockan 4! Känns så onödigt att åka hem. så kan lika väl träna då? och plugga en på kvällen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-03-22 @ 20:16:03

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback