ÄLSKAR VÄDRET!

Underbart väder! underbart att sluta tidigt så att man fick chansen att ta på sig bikinin och ligga ute och sola. Kändes underbart och har fått färg! humöret är på topp! Är fantastiskt glad idag, vädret påverkar mig! I like it! Jag, mamma och systrarna åkte in till kungsmässan nu på eftermiddagen och kollade på kläder inför storsyrrans student! mitt köp var inte likt mig, men det är roligt med lite förändring! Jag köpte en klänning från lindex, där jag aldrig handlar, går inte ens in i affärer. Men idag gjorde jag det. Men, det är inte de enda! jag köpte en lång klänning. Denna var fin, jag brukar inte passa i långa men denna passade jag i och det känder toppen! Humöret upp till tusen idag!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-05-19 @ 18:46:37

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback