APU!

Imorgon ska jag praktisera. Egentligen ska inte min klass det. Men eftersom att jag ska vara ledig på fredag så missar jag en hel dag och på torsdag missar jag några timmar på grund av nationella. Så jag fick en idé att jag kunde ta igen tiden imon istället. :) Smart va? Nja kanske inte så jätte smart. Jag tror inte att alla skulle erbjuda sig själva till praktiken. Men jag gillar min praktik. Annars hade jag inte gjort det :)

Jag kom på att jag måste konka på Sminkboxen till salongen imon. Hoppas att mitt tåg matchar bussen så att jag kan åka buss. orkar inte gå en halv timme om inte mer till praktiken. Det löser sig. Jag får ta en titt på västtrafik!

Jag bjuder på en ego bild från praktiken 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-05-25 @ 18:14:22

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback