Body Brounce

jag hade fruktansvärt ont i huvudet igen så gick hem från skolan, tog en tablett förut men nu har den slagit till igen.Typiskt! men varför deppa ihop pågrund av huvudvärk? Istället har jag lyssnat sönder på en låt med Akon Bacon. Riktigt bra är den, beatet är super nice. Ta gärna er tid att lyssna på den om ni inte har hört den tidigare! :) Jag blev helt förvånad att jag hade den på min Ipod Touch. Hade ingen aning om att jag hade den eller hört den innan? Daniel måste ha laddat ner den och skickat den till mig, utan att jag har lyssnat på den. han brukar ge mig musik från www.MzHipHop.com



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-05-25 @ 15:18:49

Kommentarer

Postat av: Jacobmari

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-03-09 @ 11:10:28
URL: http://jacobmari.blogetty.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback