En kväll i Göteborg<3

Den härliga sommarkvällen blev stessig innan jag åkte in till Göteborg för att träffa Sofia. Kvällen i stan har var riktig mysig. Om vi räknade rätt så har vi blivit uppraggade av 9 fyllon, Sofia träffade en på bussen så det blev 10 stycken totalt. Men, åter till den mysiga kvällen. Vi fikade på ett café vid Avenyn och det var riktigt mysigt.Iste och Browniemuffins. Vi besökte även Göteborgs hjulet. jag trodde aldrig att det skulle vara så stort som det var. Men det var ENORM! Vi träffade även två killar från kungsbacka som ville ha tips om krogar. heh? jag är väll inte expert på det eftersom att jag inte har vart på krogen än. Men de var trevliga. Akta er för falskläggen killar;)
 Tack soffeproppen för en härlig kväll.

Här kommer lite bilder från rundturen i stan






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-05-23 @ 01:20:59

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback