HårOlodi

Åsa visade mig nya produkter som hon kanske skulle ta in till salongen. Det är miljövänliga hårprodukter. Hon visade mig ett schampoo som man kunde "mixa" till själv, ungefär! Det var ett schampo, "neutralt" som man kunde lägga i den doften man vill ha. Det kunde  till exempel vara mango, vanilj eller jordgubb. Finns massor att välja på. Sen så kunde man lägga i för vilken hårtyp man har. Men, alla har ju inte till exempel tort hår? De kanske har känslig botten eller mjäll med. då kan man lägga i både de två med. Så det blir nästan så att man mixar till ett eget schampoo.

Åsa tastade Styling beach look. Fastnade för den, de gör känslan av att man har badat i saltvatten. Det blev riktigt fint eftersom att jag hade vågat håret idag så separerade nedra delen av håret. Så när det kommer ut ska jag köpa på dirren!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-05-20 @ 19:17:25

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback