Marcus999

Moget! Gick nyss in på Bilddagboken och hade fått Cirka 11 kommentarer av en kille. Samma kommentarer på samma bild. Där han skrev "haha små pattar" Han får tycka det om han vill. men en kommentar räcker väll? Jag har även fått 11 kommentarer på en anna bild. Förmodligen är det han!
Jag kom inte på något bra svar. så detta fick duga. 
 


Jahop, det var han på andra bilden igen. Där skrev han " Fan vad ful" ursäkta att jag inte är snygg. men tyck det då! jag tar inte åt mig så du behöver inte skriva hundraelva kommentarer. jag fattar på den första!
det finns så underbara människor där ute som jag älskar! <3 bullshit

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-05-11 @ 17:36:55

Kommentarer

Postat av: Jennny

himla muppiga killar det finns :O du är verkligen inte ful någonstans avundsjuk på ditt vackra utseende och du har perfekt kropp ! Puss saknar dig gumman

2010-05-13 @ 11:54:16
URL: http://technoforlife.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback