Sommarbio

Nu är det Bio som gäller för min del. Snart kommer Dear John ut. Jag och Jenny har bestämt att vi ska se den filmen den 4 Juni på premiären. Sen så börjar sommarbion snart. Då blir det 11 andra bra filmer som jag ska se. Framför allt måste jag se Späcl " parodi på beck" Eclipse, bröderna karlsson, Robin Hood. Sen så har jag inte sett första Sex and the City än. Lite pinsamt faktist så jag måste se den innan jag ska se andra. Den verkade bra! :) Självklart får vi inte glömma shrek som kommer också. haha!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-05-10 @ 17:33:08

Kommentarer

Postat av: Jenny näslund

Vi får gå på mycke bio i sommar! :D <3

2010-05-10 @ 18:30:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback