TWILIGHTSTJÄRNORNA

Jahop! detta var ju typiskt! så de menar att jag måste åka till stockholm för att få se de med mina egna ögon? Varför kan de inte komma till Göteborg när de endå är i Sverige? De som känner mig vet att jag älskar filmerna me de och jag skulle dött om jag träffade de! Taylor Lautner som spelar Jacob Black och Kristen Steward som spelar Bella swan. Orättvist att jag ska missa de! Man kan ju alltid hoppas att de tar en sväng förbi Göteborg. Dock kan man alltid hoppas på FÖR mycket!
Om de kom skulle de vart - My dream come true!


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks () 2010-05-27 @ 17:52:38

Kommentarer

Postat av: E M M A

det skulle ändå inte vara för fansen, dom skulle göra någon presskonferens om jag inte minns fel ;P läste det på en annan blogg :)



sv: Tack så mycket, min syster som har gjort headern :)

2010-05-27 @ 19:48:38
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Postat av: E M M A

sv: jo håller med :)

men man kan ju alltid gå runt och spana i sthlm om man skulle stöta på dom ;)



tack så mycket, blir alltid glad av såna kommentarer :D

2010-05-27 @ 19:59:05
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Postat av: Jenny näslund

Du är ju ändå inte hemma då din dummis! <3

2010-05-30 @ 21:08:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback