UNDERBAR PRAKTIKPLATTS!

Idag var det sista dagen på praktiken och har fått massa fina produkter av åsa som jag har vart hos. Jag fick Inpackning, Schampoo, balsamspray, hårspray och en res-nessisärväska"kan inte stava till det" Men jag har inte bara fått produkter! jag har fått så mycket mer som jag inte ens skulle kunna tänka mig att jag skulle få. Jag fick en underbar praktikplatts! Och hon har slingat mitt hår, sen så testade en hårtekniker en färg också i veckan, sen så har jag fått spraydeo, läppglas! Men det bästa av allt är att hon har skrivit ett intyg för min praktik. Där hon har sammanfattat och skrivit vad hon tycker om mig och hur hon tycker att jag arbetar. Detta kan jag ha till mitt CV när jag söker jobb, hon skrev sig som min referens. Tack så mycket!
Jag är en happy girl idag!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-05-27 @ 17:37:22

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback