En helt vanlig dag i skolan

Hej Bloggen! Har ni haft en bra dag? Kan börja med att säga att min har vart både upp och ner. Den började med att jag upptäckte att jag hade tröja ut och in på i skolan, lagom pinsamt! Sen så märkte jag att jag hade spillt blåbär på den sen frukosten. Ja jag hade lite bråttom i morse, så det blir var man gör det till. Vad händer inte sen då? När jag sitter och måla på Felicias naglar med akrylfärg så spiller jag självklart på tröjan. Min tröja har vart med om en heldel idag!

Här kommer några bilder på naglarna som Felicia målade på mig, jag glömde ta bild på de jag hade gjort!

Vi valde att göra lite julmålningar, istället för att göra seriösa :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-11-25 @ 19:26:26

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback