gårdagen var perfekt!

Igår kom Niclas till mig medans jag gjrode mig iordning inför kvällen med härligtm folk. Sen åkte vi till honom. Lite senare på kvällen åkte jag och Niclas in till Göteborg med Sandra, Emelie, Daniel och tobias. Vi hämtade biljetterna, vi såg paranormal activity 2 Sen var det dags för käk. vi åt på en pizzeria, det var roligt och mysigt.

Filmen var bra och sjukt äcklig, den var nästan äckligare än 1an tycker jag. hehe. Efter filmen åkte jag och Niclas hem till honom och kollade på TV. Sen var det dags att sova. Jobbade idag, så det blev att ställa klockan :(

vill taka alla som var med igår, tycker att det var riktigt kul och mysigt! Detta ska göras om!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-11-13 @ 14:37:06

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback