övningskört

Hej bloggen!

Jag kom precis hem. Jag och pappa har övningkört, det gick mycket bättre idag än igår. Det blev inte alls lika många kärring stopp idag. kanske 2. Igår blev det kärring stopp, på kärring stopp. Jag har sagt att jag vill vara själv när jag kör nu de första gångerna. Men vad gör mamma och Storsyrran? De åker dit med bilen och sen så vänder det jätte fort när vi ser de. så typsikt de ;) haha

Nu hade jag tänkt att sminka mig lite, om en timme börjar jag. Inte så jätte pepp på att jobba, men det blir en go lön sen slutet av månaden! Idag ska jag jobba 4 timmar, eventuellt 4½ om jag ska stänga :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-11-04 @ 15:03:46

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback