Poloxing

hejsan hoppsan!

Hur är det med er? Med mig är det hyfsat bra, känns som jag börjar bli förkyld igen. Eller känner redan att jag är det, i alla fall i halsen! :/ Men det hindrar inte mig från träningen idag. För idag ska jag träna Poloxing, gymmet är en av de första som lanserar de i Sverige "träna som hollywoodarna gör" Det ska nog gå hyfsat bra, om det blir för jobbigt får jag gå från passet. 



Just nu sitter jag ansiktet intryckt i naturkunskapsboken. jag håller på med alla frågor inför provet och kan säga redan nu att det är en heldel, ångrade att jag inte började med detta tidigare. 3 dagar innan provet ska jag göra hundra tals frågor. Men är snart klar med alla i boken, har bara 9 frågor kvar! Känns skönt att ha den tanken att det inte är mycket kvar! 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-11-28 @ 13:23:18

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback