Ser fram emot en go lördag kväll med Niclas

Idag jobbade jag, kommer bli en go lön denna månanden. Så ser riktigt fram emot att handla upp den första dagen. haha, nej jag ska spara! Jag ska utomlands! Efter jobbet tränade jag med Mamma, pappa och Lilla syster. Jag sprang på bandet, men sprang knappast tillräckligt långt för att alla godisbitar ska försvinna ifrån igår. Jag gjorde även lite övningar som jag och klassen fick från Sportlife. Nu tränar ju inte jag på sportlife, men det går lika bra att köra det programmet på gymmet i mina hemtrakrer.

Ikväll kommer Niclas och hämtar mig, så ska vi beställa mat på Thai Coner. MUMS! Sen så blir det även film och massa mys. Ser fram emot en go lördagkväll med Niclas<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-11-20 @ 17:21:16

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback