Skönt att vara ledig en extra dag

Hej bloggen! Nu är lovet slut, men det kändes gött att vara ledig en extra dag från skolan. Dock blir det en lång dag imorgon. Men nu ska vi inte hänga läpp för det.

Idag blev det en sväng på gymmet, kändes gött att få träna lite efter en onyttig helg, tårta och grejer :) Efter gymmet lagade jag och syrran mat. Grillad lax med grönsaker. Mums! Efter det tillbringade jag min tid framför datorn att göra ett arbete om William Shakespear, lagom kul! men vad gör man inte för betygen? *host* Senare på eftermiddag blev det dags för mig att gå ner till gymmet igen för att jobba från 16-20.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-11-08 @ 21:06:47

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback