helgen i växjö

Vill bara säga innan jag kryper ner i sägen att jag har haft en jätte bra helg med Matilda, Alexandra och Madde. Dit resan och hemresan var väldigt roligt med min lilla alexnadra. hah, vem vet vad som kan hända när vi två åker reginal tåg, kalmar kust till kust ;)?  Här kommer lite bilder från helgen. Jag har inte rediegerat de. Men vi får nöja oss med orginalet för denna gången! :)

tågresan:





i växjö:







Sun shine Jacka. 1700:- MQ


Kofta, 399:- H&M


Makeup store. ögonskugga: muffin 160:- Mascara : Max flash 170:-
tror priserna var så. Fick rabatt. så minns inte!





fest:





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-10-03 @ 20:01:32

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback