haft en Lugn helg

Hej på er mina favoriter. Har ni haft en bra helg? Min har vart väldigt lugn. Jag sov hos Niclas i fredags, då kollade vi på Tv och åt middag med hans familj. Igår åkte jag hem ganska tidigt från Niclas, när jag kom hem gjorde jag en väska för UF företaget och träffade Emelie på kvällen. Vi tog en fika på Evas Paley vid Avenyn. Det blev en god Hallon cheescake med hallonsås. Mums! Idag har jag gjort en till väska. Men idag blev det inte att pilla med Lim och nitar. Jag gjord med textilfärg idag och det var rätt svårt att få alla bokstäver jämna. Så resultatet blev som det blev. När jag hade målat halva hjärtat så kom jag på att jag skulle ha röd färg? men det fick bli svart. Det funkade det med :) haha, det känns rba tt hjärnan hänger emd i svängarna!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2011-01-23 @ 14:05:32

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback